Antwoorden op de meest gestelde vragen kun je vinden in de uitleg over onze webwinkel en het hieronder weergegeven bestelproces. Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag of heb je een specifieke vraag aan onze schoonheidsspecialiste, dan kun je contact met ons opnemen via de volgende communicatiemiddelen:

Berichtencentrum:
Aan de rechterkant van deze pagina vind je een formulier waarmee je in contact komt met onze klantenservice. Wanneer je op de ‘Verstuur’-button klikt wordt er een bericht verstuurd aan onze klantenservice, je krijgt van ons een melding via de e-mail wanneer het bericht bij ons is aangekomen. Wij zullen het bericht binnen 24 uur beantwoorden, uitgezonderd tijdens het weekend.

E-mail:
Onze klantenservice is te bereiken via de e-mail. Je kunt contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: [email protected]. Wij zullen je e-mail binnen 24 uur beantwoorden, uitgezonderd tijdens het weekend.


Telefoon:
Wil je direct contact met onze klantenservice en/of schoonheidsspecialistes? Dan kun je ons het beste bellen. Het telefoonnummer waarop wij bereikbaar zijn is: 085-0607005. Je kunt de klantenservice bereiken op de volgende uren en tijdens de volgende dagen:
Maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot en met 17:00 uur.

Heb je een klacht?
Wij willen je graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Heb je een klacht over één van onze producten of over onze dienstverlening? Neem dan contact op doormiddel van één van de bovenstaande communicatiemiddelen. Wij staan je graag te woord en werken graag aan een oplossing! Wij zullen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijk reactie komen op jouw klacht. Bij sommige klachten is verder onderzoek noodzakelijk. Daarom hanteren wij een termijn van 7 dagen als maximale termijn waar binnen wij de klacht inhoudelijk zullen beantwoorden.

FAQ
Algemeen
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Onze Algemene Voorwaarden zijn te lezen en te downloaden op deze pagina.

Waar kan ik het privacybeleid vinden?

Het Privacybeleid is terug te lezen op deze pagina.

Ondersteunen jullie beoordelingen?

Uiteraard doen wij er alles aan om onze service en dienstverlening te perfectioneren. Wij zouden dan ook graag een beoordeling van jouw aankoop zien, zodat wij ons kunnen verbeteren.

Wij werken samen met beoordelingssite Yotpo en The Feedback Company. Een aantal dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, kun je een e-mail ontvangen met een uitnodiging om ons te beoordelen.

Bestellen
Kan ik een cadeaubon kopen van Care for Skin.

Ja, dit is mogelijk.

Deze kun je vinden via deze link: cadeaubon

Je kunt kiezen uit een waarde van € 5,- tot € 250,-.

Wanneer je een cadeaubon wil kopen met een andere/hogere waarde is dit mogelijk, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

[email protected]

+31 85 - 060 70 05

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen of deze wordt niet geaccepteerd.

De vaste klantenkorting van 5% is vervangen door een punten systeem, het Loyalty systeem. Hiermee spaar je voor korting, wanneer je tijdens het afrekenen een account aanmaakt of inlogt. Klik hier, voor meer informatie over dit spaarsysteem.

Heeft u een cadeaubon of een andere kortingscode ontvangen die niet werkt, neem in dit geval contact op met de klantenservice.

We kunnen de korting handmatig toepassen en zorgen dat je deze alsnog ontvangt, ook als je jouw bestelling inmiddels hebt afgerond.

Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 08.30 uur en 17.00 uur.

[email protected]
+31 85 - 060 70 05

 

Winkelwagen procedure

Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kun je huidverzorging en cosmetica producten bestellen door middel van het klikken op de 'In Winkelwagen' button. Wanneer je op deze button klikt wordt het product in je winkelwagen geplaatst. Vervolgens klik je rechts bovenaan op het winkelwagen icoontje en wordt je doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier heb je de keuze om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestelproces door op 'Bestelling afronden' te klikken.

Stap 2: Invoeren adresgegevens
Je kunt je registreren, afrekenen als gast of inloggen als je reeds geregistreerd staat. Vervolgens kun je jouw adres invoeren, dit is het adres wat op de factuur komt te staan en welke gebruikt zal worden om uw bestelling af te leveren. Indien het afleveradres hetzelfde is als het factuuradres kun je verder gaan met de bestelling. Wanneer je een ander afleveradres wilt invoeren kun je op ‘Verzend naar een ander adres’ klikken. Daar kun je de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 3: Verzendmethode
Kies hier de verzend methode. Je kunt kiezen voor thuis bezorgd, op het werk of voor ophalen bij een PostNL locatie. De bestelling zal dan, mits op voorraad en besteld op een werkdag voor 21:00 uur, de volgende werkdag bezorgd worden op het door jouw aangegeven adres. Wanneer je kiest voor thuis of op het werk bezorgen kun je een gewenste bezorgdatum selecteren. 

Stap 4: Betaalmethodes
Hier kun je kiezen met welke methode je wenst te betalen. Wij hanteren verschillende betaalmethoden zoals iDeal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, Paypal en Achteraf betalen via Klarna. Vink de betaalmethode aan die je wil gebruiken en zodra je in de volgende stap de bestelling bevestigd, zal je door worden gestuurd naar de betaalomgeving van de geselecteerde betaalmethode. In deze beveiligde omgeving kun je de betaling voltooien. 


Stap 5: Bestelling controleren
Nu ben je bijna aan het einde van het bestelproces. Je kunt nu jouw bestelling en factuur- en leveringsadres controleren. Hier krijg je de keuze om terug te gaan of te betalen. Wanneer je nu op ‘Kopen’ klikt, heb je de bestelling geplaatst en kun je afrekenen.

Stap 6: Betalen
Je hebt hierbij de keuze uit: iDeal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, Paypal en Achteraf betalen via Klarna.

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?

Het gebeurt weleens dat er een fout wordt gemaakt bij de bestelling. Gebeurt dit? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij kunnen dan jouw bestelling aanpassen of annuleren.

Ons mail adres is: [email protected]
Ons telefoonnummer is: +31 85 - 060 70 05

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30 uur tot 17.00 uur.

Kan er ook op een andere manier besteld worden?

Dat is mogelijk.

Bestellen via de webshop geniet onze voorkeur.
Echter bieden wij ook de mogelijkheid om uw bestelling telefonisch op te nemen, dit kan via onze klantenservice die bereikbaar is op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur op het volgende telefoonnummer:+31 85 - 060 70 05

Is er een korting mogelijk bij meerdere aantallen van het zelfde artikel?

Onze producten worden tegen zeer aantrekkelijke prijzen aangeboden, echter wanneer je grotere aantallen van het zelfde product wenst af te nemen raden wij je aan om contact met ons op te nemen via +31 85 - 060 70 05

Can I order from abroad? Kann ich aus dem Ausland bestellen?

At this time it is not possible to send orders to addresses outside the Netherlands and Belgium.

Derzeit ist es nicht möglich, Bestellungen an Adressen außerhalb der Niederlande und Belgiens zu senden.

 

Krijg ik een orderbevestiging als ik mijn bestelling definitief geplaatst heb?

Ja, heb je alle stappen van het proces doorlopen, dan ontvang je hiervan binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van de geplaatste bestelling met de bijbehorende gegevens.

Wanneer je deze niet ontvangt, zou je in de spam inbox kunnen kijken of de mail daarin terecht is gekomen. Ook zou het kunnen dat je per ongeluk een typefout hebt gemaakt in jouw mailadres. Je kunt dan altijd mailen naar [email protected] of bellen naar +31 85 - 060 70 05 om te controleren of de bestelling goed verwerkt is.

Betaling
Welke mogelijkheden van betaling hanteert Care for Skin?

Care for Skin hanteert de volgende betaal mogelijkheden:

  • iDeal
  • Paypal
  • Klarna (achteraf betalen)
  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard


Wanneer je niet in staat bent om van één van de bovenstaande betaalmethodes gebruik te maken dan kun je contact met ons opnemen en kan de bestelling via een bankoverschrijving betaald worden. Wij zullen je dan via de telefoon of e-mail voorzien van de juiste bankgegevens.

Je kunt ons bereiken op het volgende mail adres en telefoonnummer:

[email protected]
+31(0)850607005

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?

De betaling en verwerking van iDEAL, Visa, Mastercard, en Bancontact gebeurt bij Care for Skin via MultiSafePay en of Paypal. Bij deze betalingsmogelijkheden wordt het bedrag direct verwerkt. Dit zorgt ervoor dat jouw bestelling sneller verstuurd kan worden en je sneller kunt genieten van jouw nieuwe producten.

Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?

Ja, dit behoort tot de mogelijkheden.
Klarna verzorgt voor ons alle betalingen op rekening. We vragen hiervoor een vergoeding van € 1,95 inclusief BTW. Na het versturen van de bestelling heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen.

De communicatie met Klarna gaat via de e-mail, dus houdt je inbox goed in de gaten.
Heb je na 5 dagen nog geen e-mail van Klarna ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wellicht zit er een typefout in het e-mailadres en wordt de factuur vanuit Klarna niet afgeleverd.

Verzending en Levering
Wat zijn de verzendkosten?

Care for Skin verzendt jouw bestelling geheel gratis binnen Nederland wanneer de bestelling een waarde heeft van € 39,00 of meer! Verzenden is natuurlijk niet gratis maar wij brengen jou hiervoor geen kosten in rekening. Wanneer jouw bestelling een waarde heeft van minder dan € 39,00, dan vragen wij een kleine bijdrage van € 4,95 inclusief BTW.

Care for Skin verzendt via PostNL. Je kunt tijdens het bestelproces aangeven of je de bestelling thuis, op een ander adres of bij een PostNL locatie bezorgd wil hebben. Een compleet overzicht over het verzenden en retourneren van de bestelling vind je op onze pagina onder Verzenden & retourneren, klik hier.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?

Nadat jouw bestelling succesvol is geplaatst en afgerond zullen wij van Care for Skin er alles aan doen om jouw bestelling op dezelfde dag te verzenden. Echter houdt er rekening mee dat wanneer je op zaterdag en op zondag bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden.

In de regel hanteren wij wanneer je op werkdagen voor 21.00 uur een bestelling plaatst, je de bestelling de volgende dag ontvangt, mits de artikelen voorradig zijn. *

Zie onderstaand schema voor meer informatie:

Bezorg schema:

Bestelling geplaatst op Voor 21.00 uur Na 21.00 uur
Maandag Levering op dinsdag Levering op woensdag
Dinsdag Levering op woensdag Levering op donderdag
Woensdag Levering op donderdag Levering op vrijdag
Donderdag Levering op vrijdag Levering op zaterdag
Vrijdag Levering op zaterdag Levering op dinsdag
Zaterdag** Levering op dinsdag Levering op dinsdag
Zondag Levering op dinsdag Levering op dinsdag

* Wanneer de producten niet op voorraad zijn, kun je doorgaans 2-3 werkdagen bij de aflevertijd optellen.
 
 
Kan ik het pakketje volgen wanneer het verzonden is?

Ja dat kan, zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met daarin alle gegevens die nodig zijn om jouw bestelling te volgen en de verwachte aflevertijd te bekijken.

De Track & Trace wordt rond middernacht actief. 

Mijn bestelling van 3 werkdagen geleden is nog niet geleverd, wat nu?

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen de aangegeven levertijd te leveren. Soms kan de levertijd langer zijn dan we online aangeven. Bijvoorbeeld door vertraging vanuit de leverancier of andere onvoorziene omstandigheden. Dit vinden we uiteraard erg vervelend en we proberen je hier tijdig van op de hoogte te stellen via e-mail. Mocht je nog niks gehoord hebben en graag willen weten wat de status is van jouw bestelling, dan kun je altijd bellen of mailen naar:

085 - 060 70 05

[email protected]

Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling moet worden bezorgd?

Ja, dit is mogelijk.

Je kunt aangegeven op welke dag je de bestelling bezorgd wil hebben. Wij plannen jouw bestelling dan in en reserveren alvast de producten voor jou. Als het zover is, pakken wij jouw bestelling een dag voor de gewenste leverdatum in en wordt deze op tijd verzonden met PostNL om de bestelling op de gewenste leverdatum te bezorgen.

Ook kun je bij ons aangeven dat je de bestelling in de avond bezorgd wil hebben op een bepaalde dag. Dit is een aparte verzendmethode en kan geselecteerd worden tijdens het afronden van jouw bestelling. Deze service kost € 1,95 bij bestellingen boven de € 39,00 en € 6,90 bij bestellingen onder de € 39,00.

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling op een gewenst uur te bezorgen. Care for Skin heeft geen invloed op de bezorgtijden van PostNL.

Wat is de levertijd van een niet voorradig product?

Wanneer je een product wil bestellen waarbij staat dat deze niet voorradig is, wordt hier een levertijd bij vermeld van 3 werkdagen.

Wanneer de levertijd langer is dan zal dit vermeld staan of je ontvangt hierover van ons een email zodat je op de hoogte bent van een eventuele vertraging in de levertijd.

Retour en Herroeping
Retourneren bij Care for Skin

Wil je jouw bestelling of een deel daarvan retourneren? Dat kan binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van jouw bestelling. Binnen 14 dagen na ontvangst dien je aan ons te melden dat je de producten wil retourneren. Dit kan via een e-mail, brief, telefoon, berichtencentrum of door de retour aan te melden in ons Retourportaal.

Na het melden van jouw retour heb je 14 dagen de tijd om de producten aan ons terug te sturen.

Alle informatie over het retour sturen van jouw bestelling vind je op onze Retourpagina.

Welke artikelen kan ik retourneren en welke artikelen niet?

Alle artikelen kunnen uiterlijk binnen 14 (veertien) dagen na ontvangst aan ons geretourneerd worden, mits het artikel onbeschadigd, in onbeschadigde orginele verpakking en ongebruikt teruggestuurd wordt.


Enkele tips voordat je het product retour stuurt.

  • De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
  • Alle geretourneerde producten dienen in een originele en goede staat naar ons geretourneerd te worden.
  • Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel gebruikt is, zullen wij de retour niet accepteren. De retour zal dan weer beschikbaar worden gesteld voor verzending, de verzendkosten voor het opnieuw versturen bedragen € 4,95 en zullen in rekening worden gebracht.
  • Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.

 

Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?

Een retourpakket kan worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde postkantoor bij jou in de buurt. Via het Retourportaal kun je de gewenste vervoerder kiezen.

Je kunt het pakket ook zelf of door een derde laten afgeven op het onderstaand adres, dit kan op maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Care for Skin
Oosterkade 29
9503 HP Stadskanaal

Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retour stuur of wil ruilen?

Ja, de kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening en risico.

De kosten zijn afhankelijk van het land van waaruit de bestelling retour wordt gestuurd. Voor Nederland geldt een tarief van € 4,95. Meer informatie over de tarieven en de verschillende verzendmethodes worden zichtbaar in het Retourportaal.

Hoe moet ik de retourartikelen verpakken?

Retourartikelen dienen in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Zorg ervoor dat de artikelen voldoende demping hebben, zodat de kans op beschadiging minimaal is. Denk hierbij aan opvulling/omwikkeling met bubbeltjesplastic, keukenpapier, schuimvlokken en dergelijke. Een stevig omhulsel is van uiterst belang.

Garantie
Ik heb een allergische reactie op een product, wat nu?

Bij een allergische reactie kun je contact opnemen met de klantenservice via ons mailadres of telefoonnummer.

[email protected]

085 - 060 70 05

De producten meteen retourneren is niet aan te raden, doe dit altijd in overleg met de klantenservice.

Ik heb een klacht over een product, hoe wordt dit opgelost?

Wanneer je een klacht hebt over een product kun je ons mailen of bellen:

[email protected]

085 - 060 70 05

Zorg ervoor dat je het ordernummer bij de hand hebt zodat wij je snel van dienst kunnen zijn. Wanneer je mailt over een klacht of schade aan een product, is het raadzaam om een foto mee te sturen zodat wij uw klacht snel kunnen afhandelen.

Wat is de garantietermijn?

Op al onze artikelen heb je de wettelijke garantie. De geboden garanties doen geen afbreuk aan eventuele rechten aangaande wettelijke garantie en (non) conformiteit waar de klant altijd een beroep op kan doen.

Je hebt ten allen tijde de gelegenheid om eventuele gebreken te melden.

Gebruik airless verpakkingen
Het pompje van de verpakking werkt niet, heeft geen slangetje.

Het gaat bij dit type verpakking om het zogenaamde airless pompsysteem. Deze pompjes hebben geen slangetje die in het product zit. Het is een airless systeem, waarbij de flacon (product) volledig leeg, noem het vacuum wordt getrokken.

Oplossing: het pompsysteem goed bevestigen op de flacon, eventueel flink schudden en herhaaldelijk pompen totdat het product naar boven komt. Door het pompen zal al het lucht uit de flacon worden gepompt, waarop het product uit het pompsysteem komt.

Contactgegevens
  • Oosterkade 29
  • 9503 HP, Stadskanaal
  • Nederland
  • KVK nummer: 54998514
  • btw-nummer: NL851522841B01
  • Bank: NL23RABO0319452263
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden