Gratis verzending vanaf € 39,00

Thuiswinkel Waarborg
Klantenservice & FAQ
Antwoorden op de meest gestelde vragen kunt u vinden in de uitleg over onze webwinkel en het bestelproces hieronder weergegeven. Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag of heeft u een specifieke vraag aan onze schoonheidsspecialiste, dan kunt u contact met ons opnemen via de volgende communicatiemiddelen:

Berichtencentrum:
Aan de rechterkant van deze pagina vind u een formulier waarmee u in contact komt met onze klantenservice. Wanneer u op de ‘Verstuur’-button drukt wordt er een bericht verstuurd naar onze klantenservice, u krijgt van ons een melding via de e-mail wanneer het bericht bij ons is aangekomen. Wij zullen uw bericht binnen 24 uur beantwoorden, ook in het weekend.

E-mail:
Onze klantenservice is te bereiken via de e-mail. U kunt contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: info@careforskin.nl. Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden, ook in het weekend.

Telefoon:
Wilt u direct contact met onze klantenservice en/of schoonheidsspecialiste, dan kunt u ons het beste bellen. Het telefoonnummer waarop wij bereikbaar zijn is: 085-0607005.
U kunt de klantenservice bereiken op de volgende uren en tijdens de volgende dagen:
Maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot en met 17:00 uur.

Heeft u een klacht?
Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u een klacht over een van onze producten of over onze dienstverlening. Neem dan contact op doormiddel van een van de bovenstaande communicatiemiddelen. Wij staan u graag te woord en werken graag aan een oplossing! Wij zullen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijk reactie komen op uw klacht, bij sommige klachten is verder onderzoek noodzakelijk. Daarom hanteren wij een termijn van 7 dagen als maximale termijn waar binnen wij uw klacht inhoudelijk zullen beantwoorden.

In geval van een klacht/geschil kunt u ook terrecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR). U hier uw klacht/geschil voorleggen, dit kunt u doen door naar de volgende pagina te gaan: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Wanneer wij een klacht niet kunnen oplossen, kunt u uw klacht neerleggen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vind u op de website van de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl


Veelgestelde Vragen


1 Algemeen


1.1 Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onze Algemene Voorwaarden zijn te lezen en te downloaden op deze pagina.

1.2 Waar kan ik de Privacybeleid vinden?
Het Privacybeleid is terug te lezen op deze pagina.

1.3 Ondersteunen jullie beoordelingen?
Uiteraard doen wij er alles aan om onze service en dienstverlening te perfectioneren. Wij zouden dan ook graag een beoordeling van uw aankoop zien, zodat wij ons kunnen verbeteren.

Wij werken samen met beoordelingssite feedbackcompany. Een aantal dagen na dat u uw bestelling heeft ontvangen zult u een e-mail ontvangen met een uitnodiging om ons te beoordelen.

2 Bestellen

2.1 Winkelwagen procedure

Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kunt u huidverzorging en cosmetica bestellen door middel van het klikken op de 'In Winkelwagen' button. Wanneer u op deze button drukt wordt het product in uw winkelwagen geplaatst en wordt u doorgestuurd naar uw winkelwagen. Hier heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestelproces.

Stap 2: Invoeren Adresgegevens
Op deze pagina kunt u uw adres invoeren. Dit is het adres wat op uw factuur komt te staan en welke gebruikt zal worden om uw bestelling af te leveren. Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u op ‘Verzend naar een andere adres’ klikken. Daar kunt u de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 3: Verzendmethode
Kies hier uw verzend methode. Standaard staat het vinkje bij 'PostNL, volgende werkdag bezorgd'. Uw bestelling zal dan mits op voorraad en besteld op een werkdag voor 16:00 uur, de volgende werkdag bezorgd worden op het door u aangegeven adres.
U kunt uw bestelling ook laten bezorgen op een afhaalpunt van PostNL, deze afhaalpunten zijn vaak gevestigd in een supermarkt of tabakszaak. Aan de hand van de door u ingegeven postcode wordt er een selectie van 5 mogelijkheden getoond waar uw bestelling bezorgd kan worden. U kunt u bestelling dan de volgende werkdag na 16:00 uur ophalen bij de aangegeven locatie.

Stap 4: Betaalmethodes
Hier kunt u kiezen met welke methode u wenst te betalen. Wij hanteren 3 verschillende betaalmethoden iDeal, Paypal en Klarna. Vink de betaalmethode aan die u wilt gebruiken en zodra u in de volgende stap uw bestelling bevestigd zal u door worden gestuurd naar de betaalomgeving van de geselecteerde betaalmethode. In deze beveiligde omgeving kunt u uw betaling voltooien. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden, klik hier.

Stap 5: Bestelling controleren
Nu bent u bijna aan het einde van het bestelproces. U kunt nu uw bestelling en factuur- en leveringsadres controleren. Hier krijgt u de keuze om terug te gaan of te betalen. Wanneer u nu op ‘Kopen’ klikt heeft u de bestelling geplaatst en kunt u afrekenen.

Stap 6: Betalen
U heeft hierbij de keuze uit: achteraf betalen via Klarna, iDEAL en Paypal. Het betaal proces via iDeal zal door Buckaroo afgehandeld worden. 100% veilig voor u en gemakkelijk voor ons.

2.2 Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?
Het gebeurt weleens dat u een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan altijd uw bestelling aanpassen of annuleren.

2.3 Kan er ook op een andere manier besteld worden?
Bestellen via de webshop geniet onze voorkeur. echter bieden wij ook de mogelijkheid om uw bestelling telefonisch op te nemen, dit kan via onze klantenservice die bereikbaar is op 085-0607005.

2.4 Is er een korting mogelijk bij meerdere aantallen van het zelfde artikel?
Onze producten worden tegen zeer aantrekkelijke prijzen aangeboden, echter wanneer u grotere aantallen van het zelfde product wenst af te nemen raden wij u aan om contact met ons op te nemen via 085-0607005.

2.5 Can I order from abroad? Kann ich aus dem Ausland bestellen?
Op dit moment is het niet mogelijk om bestellingen die geplaatst worden vanuit het buitenland, te verzenden. Careforskin.nl levert uitsluitend aan adressen binnen Nederland.

Careforskin.nl levert uitsluitend binnen Nederland. Wanneer u besteld vanuit het buitenland zullen wij helaas uw bestelling moeten annuleren.

Careforskin.nl delivers only within the Netherlands. When you order from abroad, we will unfortunately have to cancel your order.

Careforskin.nl liefert nur innerhalb der Niederlande. Wenn Sie aus dem Ausland bestellen, müssen wir leider Ihre Bestellung zu stornieren.

Careforskin.nl offre seulement aux Pays-Bas. Lorsque vous commandez de l'étranger, nous ne serons malheureusement obligés d'annuler votre commande.

2.6 Krijg ik een orderbevestiging als ik mijn bestelling definitief geplaatst heb?
Ja, heeft u alle stappen van het proces doorlopen dan ontvangt u hiervan binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van uw geplaatste bestelling met de bijbehorende gegevens.

3 Betaling

3.1 welke mogelijkheden van betaling hanteert u?
Careforskin.nl hanteert de volgende betaal mogelijkheden:

• U kunt via iDeal betalen, veilig en vertrouwd. De afhendeling van de betalingen worden verzorgd door Buckaroo.
• U kunt veilig en vertrouwd betalen via PayPal ( evt creditkaart wanneer u uw PayPal gekoppeld heeft aan uw creditkaart).
• U kunt achteraf met een digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via Klarna. Klarna voert voor Careforskin.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Careforskin.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 250,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna-website.

Wanneer u gebruik wenst te maken van Klarna zal Careforskin.nl € 1,99 servicekosten in rekening brengen!

• Wanneer u niet in staat bent om uit bovenstaande betaalmethodes gebruik te maken dan kunt u met ons contact opnemen en kan uw bestelling via een bankoverschrijving betaald worden. Wij zullen u dan via de telefoon of e-mail voorzien van de juiste bankgegevens.

3.2 Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?
De betaling en verwerking van iDeal, PayPal. achteraf betaling gebeurt bij Careforskin.nl via Buckaroo en of Klarna zullen direct verwerkt worden. Bij deze betalingsmogelijkheden wordt het bedrag direct verwerkt. Dit zorgt ervoor dat uw product sneller verstuurd kan worden en er sneller genoten kan worden van uw nieuwe producten.

3.3 Heeft de betaalwijze die ik heb gekozen invloed op de levertijd?
De betalingswijzen iDeal en PayPal verwerken uw betaling direct, waardoor uw producten in principe direct verstuurd kunnen worden.

Indien u ervoor gekozen heeft om uw bestelling achteraf te betalen via Klarna dan zult u binnen enkele dagen per mail een betaaloverzicht van Klarna ontvangen van waaruit u uw bestelling via DigiAccept/iDEAL kunt betalen. Wij verzenden dan uw bestelling dezelfde dag

Wanneer u op werkdagen voor 21:00 uur besteld en per iDeal, Paypal of Klarna betaald ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag in huis. Mits de artikelen op voorraad zijn, de voorraden worden aangegeven bij de productomschrijving van het desbetreffende artikel.

3.4 Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?
Ja, dat is mogelijk voor bestellingen vanuit Nederland. U ontvangt 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling via Klarna een digitale acceptgiro welke u aan Klarna dient te voldoen. Betaal dus niet aan ons maar aan Klarna.

Klarna voert voor Careforskin.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Careforskin.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 250,00 . Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna-website.

Voor betalingen die afgehandeld worden door Klarna vragen wij een vergoeding van € 1,99.

3.5 Achteraf betalen is niet geaccepteerd door Klarna, hoe nu verder?
Wanneer u niet door de acceptatie proces van Klarna komt en een afwijzing ontvangt komt u automatisch terug op onze website en zal u de mogelijkheid geboden worden om uw bestelling af te ronden door op een andere wijze te betalen. Zie voor meer info onze betaalmethodes

4 Verzending & levering

4.1 Wat zijn de verzendkosten?
Careforskin.nl verzend uw bestelling geheel gratis binnen Nederland wanneer uw bestelling een waarde heeft van € 39,00 of meer! Verzenden is natuurlijk niet gratis maar wij brengen u hier voor geen kosten in rekening. Wanneer uw bestelling een waarde heeft van minder dan € 39,00, dan vragen wij een kleine bijdrage van € 4,95 inclusief BTW.

Careforskin.nl verzend via DPD en PostNL. U kunt tijdens het bestel proces aangeven of u uw bestelling thuis of op een ander adres aangeboden wil hebben (pakketdienst) of via Pakje Gemak bij een winkel in uw buurt af wenst te halen.
Een compleet overzicht over het verzenden en retourneren van uw bestelling vind u op onze verzend en retour – pagina.

4.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?
Nadat wij het totaalbedrag van uw bestelling hebben ontvangen zal Careforskin.nl er alles aan doen om uw bestelling op dezelfde dag te verzenden echter houd u er rekening mee dat wanneer u op vrijdag na 21:00 uur en in het weekend bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden.

In de regel hanteren wij Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur besteld ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag in huis.
Voor meer info over verzenden klik hier.

Zie onderstaand schema voor meer informatie:

Bezorgschema:

Bestelling geplaatst op: Voor 21:00 uur Na 21:00 uur
Maandag Levering op Dinsdag Levering op Woensdag
Dinsdag Levering op Woensdag Levering op Donderdag
Woensdag Levering op Donderdag Levering op Vrijdag
Donderdag Levering op Vrijdag Levering op Maandag
Vrijdag Levering op Maandag* Levering op Maandag
Zaterdag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag
Zondag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag
* Wanneer uw kiest voor Pakje Gemak van PostNL, dan wordt u bestelling op zaterdag al afgegeven op het afhaalpunt.
** Wanneer de producten niet op voorraad zijn, kunt u doorgaans 1-2 werkdagen bij de aflevertijd optellen.

4.3 Kan ik het pakketje volgen wanneer u het verzonden heeft?
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin alle gegevens die nodig zijn om uw bestelling te volgen en de verwachtte aflevertijd te bekijken.

4.4 Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling moet worden bezorgd?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Careforskin.nl heeft geen invloed op de bezorgwijze en –tijden van PostNL en DPD. (pakketdienst).

U kunt via 'Pakje Gemak' wel aangeven waar uw pakketje wordt bezorgt. Dit is een extra service van PostNL tijdens het afreken proces krijgt u de gelegenheid aan te geven waar en bij welke winkel bij u in de buurt u uw pakketje wenst af te halen. U ontvangt via PostNL een bevestigings SMS-je waar, wanneer en met welke code uw pakketje af te halen is.

5 Retour en Herroepping

5.1 Informatie betreffende herroepingsrecht en retour recht bij Careforskin.nl

Herroepingsrecht,

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, verzoeken wij u ons retour formulier, welke u kunt downloaden via de onderstaande link, volledig in te vullen en bij te sluiten bij uw retourzending, ons adres:

Download Retourformulier

Careforskin.nl
Badstraat 3
9581 BB Musselkanaal

op deze wijze stelt u ons op de hoogte van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hier het formulier voor herroeping elektronisch downloaden en printen via onze website. Zie ook de instructies op het retour-formulier.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld van ons terug. De terugbetaling vind plaats binnen 5 dagen na ontvangst van uw retourzending. Wij zullen ook de eventueel betaalde verzend- of betaalkosten terug storten, oftewel het complete aankoopbedrag. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.”.NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011.

A. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.
B. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
C. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen.

5.2 Welke artikelen kan ik retourneren en welke artikelen niet?
 
Voor alle artikelen geldt dat u na ontvangst 14 (veertien) dagen heeft om aan te geven dat u ze wilt retourneren. De artikelen dienen (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigd, in onbeschadigde originele verpakking en ongebruikt teruggestuurd te worden. Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder verzenden en retourneren Vul bij het retourneren altijd het retour formulier* in.

* Het retour formulier kunt u hier downloaden.

Enkele tips voordat u het product retour stuurt.
• De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
• Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel gebruikt is, zullen wij 25% van de aanschafprijs van het desbetreffende product in rekening brengen.
• Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
• Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, indien mogelijk in de originele verpakking.

5.3 Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?
Een retourpakket kan worden afgegeven bij het dichtsbijzijnde postkantoor bij u in de buurt. Hier kunt u uw retourzending frankeren en sturen naar:

Careforskin.nl
Badstraat 3
9581 BB Musselkanaal

Mocht u of een derde het pakket fysiek bij ons af willen leveren, dit kan op Maandag t/m Vrijdag van 09:00 uur tot en met 17:00 uur.


5.4 Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retour stuur of wil ruilen?
Ja, de kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening en risico. Wanneer u uw bestelling wilt ruilen, stuur dan de producten retour op de wijze beschrijven bij verzenden en retourneren. Vul bij het retourneren altijd het retour formulier* in.

* Het retour formulier kunt u hier downloaden.

Bestel en betaal daarna de producten die u wenst en wij sturen u de juiste producten toe. Zodra wij uw terug gestuurde producte retour ontvangen zullen wij binnen 5 dagen het aankoop bedrag van de retour ontvangen producten terug storten op uw rekening, mits er voldaan is per iDeal, PayPal of overschijving. Wanneer u gekozen heeft om de producten (die u terugstuurt) achteraf via Klarna te betalen, dan hoeft u de digitale aceptgiro niet te voldoen. Wij zullen deze dan voor u annuleren.

Enkele tips voordat u het product retour stuurt.
• De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
• Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel gebruikt is, zullen wij 25% van de aanschafprijs van het desbetreffende product in rekening brengen.
• Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
• Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, indien mogelijk in de originele verpakking.

5.5 Mag ik de artikelen terugsturen als deze niet aan mijn verwachtingen voldoen?
Indien uw bestelling niet aan de verwachtingen voldoet, mogen de desbetreffende producten uiterlijk binnen veertien (14) dagen op de dag na ontvangst naar ons worden teruggestuurd. De artikelen dienen (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigd, in onbeschadigde originele verpakking en ongebruikt teruggestuurd te worden.
Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder verzenden en retourneren Vul bij het retourneren altijd het retour formulier* in en plaats duidelijk zichtbaar het order nr. aan de buitenkant van het pakketje.

* Het retour formulier kunt u hier downloaden.

Enkele tips voordat u het product retour stuurt.

• De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
• Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel gebruikt is, zullen wij 25% van de aanschafprijs van het desbetreffende product in rekening brengen.
• Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
• Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, indien mogelijk in de originele verpakking.

5.6 Hoe moet ik de retourartikelen verpakken?
Retourartikelen dienen indien mogelijk in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Zorg ervoor dat de artikelen voldoende demping hebben, zodat de kans op beschadiging minimaal is. Denk hierbij aan opvulling/omwikkeling met bubbeltjesplastic, keukenpapier, schuimvlokken en dergelijke. Een stevig omhulsel is van uiterst belang. zie voor meer informatie verzenden en retourneren

5.7 Wat is het adres waar ik het retour pakketje naar toe kan sturen
U kunt uw retour pakketje sturen naar:

Careforskin.nl
Badstraat 3
9581 BB Musselkanaal

Careforskin.nl heeft geen antwoordnummer. Het verzenden van retour pakketjes is voor eigen rekening en risico.

* Het retour formulier kunt u hier downloaden.

6 Garantie

Care for Skin is aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Voor meer zekerheid bij het kopen via internet of per post heeft de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie het keurmerk Thuiswinkel Waarborg. Dit keurmerk is opgesteld in samenwerking met de Consumentenbond staat garant voor de goede kwaliteit van onze artikelen en een altijd correcte service.

Care for Skin staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Garantie is een lastig onderwerp. Zoals ook in de Algemene Voorwaarden staat, gelden voor garantie in beginsel al wettelijke regels en dat leidt soms tot verwarring. Dit is afhankelijk per product, het een product gaat namelijk langer mee dan het ander. Hiervoor hanteren wij het wettelijke garantietermijn. Per incident kijken wij naar dit wettelijk termijn en kijken wij hoe wij samen met onze klant dit zo goed mogelijk kunnen oplossen. Wij zullen altijd met u meedenken!


Wilt u zicht beroepen op het garantietermijn? Dit kan met behulp van onze garantieprocedure.

  1. U neemt per e-mail contact met ons op. Hierin beschrijft u wat het probleem is, en indien dat mogelijk is, stuurt u foto’s mee van het product.

  2. Wij bekijken het probleem en beoordelen of het gaat om een fabricagefout of een gebruiksfout. Indien noodzakelijk, vragen wij u het product naar ons toe te zenden voor verdere beoordeling.

  3. Wij kijken of dit binnen het garantietermijn van het betreffende product valt. Indien dit zo is, ruilen wij het product kosteloos voor u om. Valt het buiten de garantieperiode, dan kijken wij samen met u om toch tot een geschikte oplossing te komen.


Neem contact op
* Verplichte velden