Retourneren
Wil je jouw bestelling of een deel daarvan retourneren? Dat kan binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van jouw bestelling. Binnen 14 dagen na ontvangt dien je aan ons te melden dat de producten wilt retourneren. Dit kan via de e-mail, brief, telefoon, berichtencentrum of door de retour aan te melden in ons Retourportaal.
Ga naar > Retourportaal
Na het melden van jouw retour heb je 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.
Voorwaarden retourneren:
Wij storten het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling, terug.
Het volledige orderbedrag wordt terugbetaald mits de producten ongebruikt zijn. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal de crème uit de verpakking, mits niet gesealed, en bekijk hem van alle kanten, maar ga de crème niet gebruiken. Heb je het product toch gebruikt? Dan kunnen wij deze niet meer als nieuw verkopen en kunnen we deze niet als retour accepteren. Om hygiënische redenen kunnen cosmeticaproducten die gebruikt zijn of waarvan de verzegeling is verbroken, niet geretourneerd worden.
Twijfel je hier over? Neem dan even contact met ons op via de volgende contactgegevens;
Telefoonnummer: 085-0607005
Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 8.00 uur t/m 17.00 uur
of mail naar: [email protected]
Aanmelden Retour
Het aanmelden van jouw retour doe je in ons retourportaal. Via jouw ordernummer (voorbeeld: ORD123456) en e-mailadres haal je jouw ordergegevens op en kun je kiezen welke producten je retour wil sturen. Daarna kun je een verzendmethode kiezen en het verzendlabel afrekenen. Bij een reguliere retour worden er verzendkosten in rekening gebracht, maar kun je wel gebruik maken van onze goedkopere verzendtarieven.
Garantie
Heb je een garantieaanvraag? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met een omschrijving van de aanvraag en het probleem.