Verzenden & retourneren - Care for Skin
Gratis verzending vanaf € 39
Klantenbeoordeling 9,4
Cadeau vanaf € 75

Verzenden & retourneren



Verzenden:


Wij willen u graag zo snel en zorgvuldig mogelijk uw bestelling bezorgen, daarom werken wij samen met PostNL. Samen met PostNL kunnen wij uw bestelling van maandag t/m zondag bezorgen en kunnen wij het zelfs bij uw plaatselijke postkantoor of supermarkt laten bezorgen. Altijd volgens afspraak en op tijd!

Gratis verzending vanaf € 39,00!

Bij bestellingen onder de € 39,00 vragen wij een kleine vergoeding van € 4,95.



Bezorgschema:

Bestelling geplaatst op Voor 21:00 uur Na 21:00 uur Voor 17:00 uur
Maandag Levering op Dinsdag Levering op Woensdag  
Dinsdag Levering op Woensdag Levering op Donderdag  
Woensdag Levering op Donderdag Levering op Vrijdag  
Donderdag Levering op Vrijdag Levering op Zaterdag  
Vrijdag Levering op Zaterdag Levering op Maandag  
Zaterdag** Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag Levering op Maandag
Zondag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag  

* Wanneer de producten niet op voorraad zijn, kunt u doorgaans 1-2 werkdagen bij de aflevertijd optellen.
** Wanneer voor 17:00 uur besteld, is ook zondaglevering mogelijk tegen betaling van € 9,95.
 
Avond & (extra voeg) Ochtend levering
 
Als extra bezorgoptie kunt u ook kiezen voor een avondlevering bij uw thuis of een extra-vroeg levering bij een PostNL punt.
Bij een avond levering wordt de zending na 18:00 op een doordeweekse dag bij uw thuis bezorgd.
Bij een extra-vroeg levering kunt u de zending op Maandag t/m Zaterdag na 09:00 uur afhalen bij een PostNL punt.
Beide opties kosten € 1,95 extra. € 6,90 bij bestellingen onder de € 39,00 en € 1,95 bij bestelling boven de € 39,00
 

Overdag niet thuis? Kies dan Pakje Gemak!

Bent u overdag niet thuis om uw bestelling in ontvangst te nemen of u heeft gewoon geen zin om op de postbode te wachten. Wij bieden u de oplossing, Pakje Gemak van PostNL. U kiest heel eenvoudig bij het afrekenen van uw bestelling een Supermarkt of ander PostNL afhaalpunt bij u in de omgeving. Uw bestelling wordt daar bezorgd en u kunt het dezelfde werkdag afhalen op vertoon van uw legitimatie.

Track & Trace:

U ontvangt van elke bestelling die u bij ons plaatst een Track & Trace. Hiermee kunt u uw bestelling volgen en de verwachtte aflevertijd en datum bekijken. Deze informatie wordt verschaft door Post NL.

Niet thuis?

Wanneer u op moment van bezorgen niet thuis bent, dan wordt het pakketje bij de buren afgeleverd of wordt het een dag later opnieuw geprobeerd. Wanneer het pakketje bij de buren wordt afgeleverd krijgt u hiervan bericht in de brievenbus of op de PostNL app. Bent u die dag erna niet thuis en kan de bezorger het pakketje ook niet bij de buren afleveren, dan gaat het pakketje naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaallocatie. U kunt uw bestelling dan de volgende dag afhalen. Heeft u het pakketje na 21 dagen nog niet afgehaald, dan wordt deze retour gestuurd naar ons en zullen wij hem als retour verwerken.


Retourneren:


Wilt u uw bestelling of een deel daarvan retourneren? Dat kan binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling. Binnen 14 dagen na ontvangt dient u aan ons te melden dat u uw producten wilt retourneren. Dit kan via de e-mail, brief, telefoon, berichtencentrum of door het retourformulier in te vullen en bij de geretourneerde bestelling te doen.

Na het melden van uw retour heeft u 14 kalenderdagen de tijd om uw producten terug te sturen.

U kunt ook de producten binnen 14 dagen naar ons retour sturen zonder voorafgemelde reden.

Via de volgende link kunt u het retourformulier downloaden op uw computer en deze digitaal aan ons verstrekken of uitprinten en deze bij de retourzending in doen. Dit is voor de afhandeling van uw retour en onze eigen administratie:

Modelformulier voor herroeping

De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. U bent ook altijd welkom om de producten bij onze winkel/salon af te geven. U kunt uw retourzending sturen naar:

Care for Skin
Badstraat 3
9581 BB Musselkanaal

Heeft u een cadeautje gekregen bij uw bestelling? Houdt er dan rekening mee dat deze ook retour gestuurd moet worden, wanneer door het retourneren niet meer aan de minimale orderwaarde voldoet die aan het cadeautje verbonden is. 

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Het volledige orderbedrag wordt terugbetaald mits de producten ongebruikt zijn. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal de crème uit de verpakking en bekijk hem van alle kanten, maar ga de crème niet gebruiken.

Heeft u het product toch gebruikt, dan kunnen wij deze niet meer als nieuw verkopen en wordt de waardevermindering die het gevolg is van het gebruik bij jou in rekening gebracht. Om hygiënische redenen kunnen cosmeticaproducten, indien de verzegeling is verbroken, niet geretourneerd worden.

Twijfel je hier over? Neem dan even contact met ons op via de volgende contactgegevens;

Telefoonnummer: 085-0607005
Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 8:00 uur t/m 17:00 uur

of mail naar;

E-mailadres: info@careforskin.nl


Retourproces:


Wilt u de producten retouren, vul dan het volgende retourformulier in en stuur de producten terug naar;

Care for Skin
Badstraat 3
9581 BB Musselkanaal

Modelformulier voor herroeping




Bijlage I: Modelformulier voor herroeping

 

Modelformulier voor herroeping

 

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

 

  • Aan: [ naam ondernemer]

[ geografisch adres ondernemer]

[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]

[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]

 

  • Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroep/herroepen*

 

  • Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

 

  • [Naam consumenten(en)]

 

  • [Adres consument(en)]

 

  • [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 

 

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.